Plan Zajęć

 

  • CZUJĘ – REAGUJĘ – TERAPIA W SALI DOŚWIADCZENIA ŚWIATA

Zajęcia indywidualne z wykorzystaniem metody integracji sensorycznej oraz  terapii psychomotorycznej wg Procus i Block (model belgijski).

  • FIZJOTERAPIA

Zajęcia indywidualne z  wykorzystaniem metody PNF Prorioceptive Neuromuscular Facilitation (torowanie nerwowo-mięśniowe) z elementami masażu taktylnego.

  • GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA

Zajęcia indywidualne z wykorzystaniem metody NDT-Bobath jako wsparcia motoryki aparatu artykulacyjnego oraz metody i zasad logorytmiki  jako utrwalenia prawidłowego wzorca wymowy. Współoddziaływanie muzyki i ćwiczeń artykulacyjnych.

  • TERAPIA PEDAGOGICZNA METODĄ DOBREGO STARTU UE

Zajęcia indywidualne z wykorzystaniem Metody Dobrego Startu profesor Marty Bogdanowicz.

  • GIMNASTYKA KOREKCYJNA

Zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy praca w grupie do 5 osób.

  • TERAPIA Z WYKORZYSTANIEM MAGICZNEGO DYWANU

Zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy  poprzez połączenie funkcji motorycznych i poznawczych – praca w grupie do 5 osób.

  • ARTETERAPIA

Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe poprzez  twórczość  – praca w grupie 2 osobowej.

  • PROGRAM „ TEDDY BEAR MY FRIEND ” JĘZYK  ANGIELSKI

Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – posługiwanie się językiem angielskim –  program oparty na zasadnie zabawy kierowanej – konwersacji podczas zabaw – bez użycia tradycyjnych podręczników – praca w grupie do 12 osób.

  • PROJEKTUJĘ I TWORZĘ – ZAJĘCIA Z WYKORZYSTANIEM TABLICY MULTIMEDIALNEJ

Zajęcia rozwijające  kompetencje kluczowe  z wykorzystaniem tablicy multimedialnej – wspieranie kompetencji technologicznych – praca w grupie do 5 osób.

  • 2XM MATEMATYKA MONTESSORI

Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – z wykorzystaniem specjalistycznych matematycznych pomocy edukacyjnych dostosowanych do założeń pedagogiki Marii Montessori – praca w grupie do 5 osób.

  • ALPAKOTERAPIA

Zajęcia rozwijające  kompetencje kluczowe  – wspieranie pozytywnych emocji w kontakcie ze zwierzętami  – praca w grupie do 5 osób.